KURUYAN ÇEŞMELER YENİDEN SUYA KAVUŞTU

TAKİP ET

KURUYAN ÇEŞMELER YENİDEN SUYA KAVUŞTU

KARAMAN (İHA) - Karaman'ın Ermenek ilçesinde kuruyan çeşmeler yeniden suya kavuştu.
Kasım ve aralık aylarında sürekli yağan yağmur Karaman'ın Ermenek ilçesinde çiftçilerin yüzünü güldürürken, çeşmelerden yeniden su akmaya başladı. İlçe genelinde ve köylerinde kuruyan 35 adet çeşmenin kaynak sularının normale dönmesiyle tekrar akmaya başladığı bildirilirken, bu yıl bölgede su sorunun yaşanmayacağı kaydedildi.

16.01.2002